środa, 10 kwietnia 2013

Ciekawe miejsca - LubimyCzytać.pl

Stosunkowo niedawno trafiłam na portal LubimyCzytać.pl i od razu się w nim zakochałam. To doskonałe miejsce dla wszystkich miłośników czytania i książkowych konkursów. O portalu wspominałam już przy okazji tego wpisu. Wygrałam u nich 4 książki (w tym jednego e-booka), z których jestem bardzo dumna :)

LubimyCzytać.pl

Na dzień dzisiejszy w serwisie LubimyCzytać.pl jest wiele tysięcy książek, recenzji i półek zapełnionych po brzegi literaturą, którą pochłonęli czytelnicy. Tego typu serwis daje możliwość prowadzenia własnej internetowej biblioteczki, w której klasyfikujemy według własnych upodobań książki, które przeczytaliśmy lub przeczytać dopiero chcemy. O wielu fantastycznych tytułach nie dowiedziałabym się może nigdy, gdyby nie serwis LubimyCzytać.pl

Bardzo przyjemne jest buszowanie po półkach innych użytkowników i wynajdowanie dla siebie pozycji, które inni ocenili jako wartościowe. Recenzje zamieszczane przez użytkowników pomagają nam podjąć decyzje co do zakupy lub przeczytania danej książki. Wiadomo, każdy czytelnik inaczej odbiera konkretną książkę, a mnogość opinii pozwala nam wyrobić sobie jakieś zdanie co do danej książki i zdecydować, czy chcemy się z nią zapoznać, czy nie.

Kolejnym bardzo przyjemnym aspektem serwisu jest dział z konkursami, w którym kreatywni użytkownicy mogą wygrać najnowsze publikacje znanych wydawnictw. Konkursy organizowane są przez cały czas, a tematyka jest tak różna, że każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Portal daje możliwość obserwowania użytkowników, przyjmowania ich do grona znajomych, a także umożliwia opcje rozmów z autorami i dyskusji w grupach tematycznych. Słowem pełny asortyment rozrywki dla każdego czytelnika. Wiem, że z pewnością piszę o sprawach oczywistych, a duża część z was ma już konto na tym portalu, ale być może znajdzie się ktoś, komu ten wpis pomoże znaleźć miejsce w którym będzie mógł gromadzić swoje książkowe przygody.

Macie swoje konta na tym portalu? Jak wyglądają wasze półki? Pochwalcie się.

Pozdrawiam i życzę półek łamiących się pod naporem książek!

5 komentarzy:

  1. Moje konto wygląda tak: http://lubimyczytac.pl/profil/18508/amaranthgirl
    Lubię ten portal, chociaż żałuję że konkursy wyglądają tam tak, a nie inaczej - z kreatywnością u mnie różnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywność to rzecz, której można się nauczyć. Proponuje zapisanie się na Newsletter strony. Subskrybenci otrzymają kurs pisania artykułów, który z pewnością będzie pomocny w takich kwestiach.

      Usuń
  2. Mój ulubiony portal, półka 'chcę przeczytać" bardzo mocno się rozrasta :)Cieszy mnie, że są konkursy próbuję swoich sił (aa Tobie gratuluję wygranych). Jestem tam jako Liza ( na swoim blogu mam zresztą widget z lc) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://lubimyczytac.pl/profil/221916/mesajah oto moja biblioteczka na opisywanym portalu :) Portal genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger