wtorek, 14 maja 2013

Całkiem nowa odsłona bloga!

Nowy wygląd bloga





Nadeszła wiosna a z nią czas na zmiany, tak więc i ja nie pozostając dłużej w zimowej nostalgii, postanowiłam jakieś innowacje wprowadzić. Siedziałam wczoraj pół nocy i z pomocą bardzo przystojnego i niezwykle szarmanckiego mężczyzny przystosowaliśmy dla Literutopii całkiem nową szatę graficzną.

Co prawda mam ona jeszcze kilka mankamentów, które w najbliższym czasie zostaną usunięte, ale nie mogłam czekać dłużej i musiałam natychmiast zobaczyć bloga w nowej odsłonie. Jak mi to wyszło, możecie ocenić sami. Kto odwiedzał mnie już wcześniej, wie, że blog był nad wyraz kolorowy, te kolory mogły być rozpraszające i denerwujące zarazem, a że ja jak ognia nerwów staram się unikać, postawiłam na minimalizm i delikatne kolory.

Blog zyskał jasną szatę graficzną, inny wygląd przycisków udostępniania i nową sekcję komentarzy. Wszystko zostało uproszczone do minimum dla wygody i funkcjonalności zarówno mojej jak i wszystkich czytających. Oko się nie męczy, a i myszka nie wariuje w poszukiwaniu odpowiednich miejsc, tak więc misję uważam za zakończoną :)

Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Podoba wam się, czy coś byście w nim zmienili?

5 komentarzy:

  1. Od razu lepiej. Moim zdaniem minimalizm jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Wiola absolutnie się z tym zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i funkcjonalnie - dla mnie bomba. dodatkowo plus za rozdzielczość idealną na netobooki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Między innymi to chciałam osiągnąć - prostotę i łatwość w czytaniu. Aktualna czcionka postów jest na tyle duża, że nie będzie męczyć oczu, a poboczne elementy nie wprowadzą chaosu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czcionka jest odpowiedniej wielkości, bardzo wygodnie się czyta. W ogóle wygląd strony jest całkiem przyjemny;) Tylko w niektórych napisach polska czcionka wygląda dosyć dziwnie. Ale to jest chyba jeden z elementów, które zostały do poprawienia;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger