czwartek, 2 maja 2013

Odkryj tajemnice męskiego umysłu

Tajemnice męskiego umysłu
Która z nas kobiet nie chciałaby poznać tajemnic męskiego umysłu. Kobiety całego świata od zarania dziejów zastanawiają się, co kryje się w umysłach mężczyzn i jak dotrzeć do tych tajemnic. Książka Piotra Marta o wymownym tytule Tajemnice męskiego umysłu obiecuje nam poznanie tych zagadek.

Piotr Mart - Tajemnice męskiego umysłu
Wydawnictwo: Złote Myśli
Stron: 129

Do tej książki podchodziłam bardzo sceptycznie, tym bardziej, że czytałam wersję, która na okładce miała rysunek mózgu w większość wypełniony przez pole opisane jako seks i dopełnione polami nazwanymi jako piłka nożna, auto i TV. Spodziewałam się, że autor powie mi: facet to urządzenie proste, myśli tylko o seksie, a w czasie, w którym tego seksu nie uprawia, siedzi w garażu, bądź z piwem przed telewizorem. Na szczęście jednak moje przypuszczenia się nie sprawdziły i książka Tajemnice męskiego umysłu wniosła coś nowego w moje widzenie płci męskiej.

Na wstępie autor książki, czyli wspomniany wcześniej Piotr Mart powiadamia nam drogie kobiety (bo książka ta kierowana jest głównie do pań), kim jest, dlaczego ten utwór napisał oraz kto powinien go czytać, a kto nie. Standardowo, ale zmyślnie i typowo "poradniokowo" zaczynamy, tak więc nie powinno to nikogo dziwić.

Na okładce, tuż pod tytułem czytamy:
Odkryj co jest niezbędne, aby Twój mężczyzna dał z siebie wszystko i był Twoim najlepszym przyjacielem.

Nie wiem jak wy, ale ja mam już przed oczami wizję niesamowitego seksu na plaży, wielogodzinnych zakupów i świeżego bukietu róż co kilka dni :) Fajnie by było powiecie, no cóż, sprawdźmy, czy książka rzeczywiście da nam taki efekt.

Wiosna, lato jesień, zima - niby zwykłe pory roku, ale w tym przypadku autor porównał do nich różne etapy związku między kobietą  i mężczyzną. Opisał czym się charakteryzują i co dobrego ze sobą niosą. Jak dla mnie ta część była nudna, znam ją już z innych, podobnych publikacji. Po przeanalizowaniu związkowych pór roku przechodzimy do powodów rozpadania się związków, które nie są oparte na przyjaźni. Co prawda smutno, ale takie życie, niektóre związki po prostu nie mają przyszłości.

W momencie, w którym kończy się nostalgiczny dział, przechodzimy do wyjątkowo interesującej treści, czyli na co zorientowani są kobieta i mężczyzna, jakie są ich priorytety, oczywiście nie zdradzę wam ich, ale podejrzewam, że domyślacie się o co chodzi. Powiem tylko, że w grę wchodzi męskie ego i gdy poznamy podstawowe założenia, autor podpowiada nam jak to męskie ego podbudować i co możemy dzięki temu skorzystać.  to jest rzeczywiście prawdziwa gratka dla każdej kobiety, która chce być nie tylko żoną, czy dziewczyna, ale również wartościową partnerką dla swojego faceta.

Na koniec zdradzę wam tylko, czego jeszcze możemy dowiedzieć się z tej książki:
- Dlaczego mężczyźni kłamią?
- Kiedy kobieta wzbudza w mężczyźnie agresję?
- Kiedy chwalić mężczyznę?
- Test zadowolenia mężczyzny ze związku z kobietą.

Osobiście uważam, że z książki wyniosłam wiele, zaspokoiła ona moją ciekawość i pokazała pewne sprawy w całkiem innym świetle. Czasami dobrze jest zrozumieć faceta, stawiając się na jego miejscu. Tajemnice męskiego umysłu z pewnością ułatwiają to zrozumienie.

Ocena końcowa w skali od 1 do 10:
Okładka: 8
Pomysł: 10
Wykonanie: 8

Tutaj udostępniam Ci darmową próbkę tej książki w postaci e-booka - Tajemnice męskiego umysłu.

1 komentarz:

  1. Żeby to było takie proste, to wszystkie byśmy przeczytały książkę i miały facetów na widelcu, ale jakoś to chyba nie każdemu wychodzi :) Widziałam już gdzieś w sieci tego e-booka, może kiedyś się odważę poznać te tajemnice.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger