niedziela, 9 czerwca 2013

Książkowe must have, czyli na co się ostatnio napaliłam.

Miała być piramidka, a będzie raczej spis, gdyż nie miałam możliwości zrobić odpowiedniego zdjęcia. Uwiercie mi więc na słowo, poniższe publikacje to moja piramidka. Napaliłam się na nie strasznie i w najbliższym czasie właśnie te pozycje będę czytać. Kolejność przypadkowa, nie wiem kiedy mnie na co najdzie, w każdym bądź razie przeczytania poniższych pozycji sobie nie odpuszczę. Zaczynamy.


Życie Pi

Życie Pi - Yann Martel

Na tą książkę polowałam już od dawna. Zachwyciła mnie okładka i zaintrygował nieokreślony tytuł. Mam nadzieję, że będzie to ciekawa lektura.


Córki Nipponu nie płaczą

Córki Nipponu nie płaczą - Lakotta Consilia Maria

Kolejna fenomenalna okładka i coraz bardziej zaczynam wierzyć, że jestem zatwardziałym wzrokowcem :) Książka przyciągnęła mnie i obiecuje trochę orientu, odmiennej kultury i tego czegoś, co poszukuje w bibliotekach od dawna - wyjątkowości.


Kod Biblii

Kod Biblii - Michael Drosnin

Tu już okładka nie prezentuje się tak okazale, ale mam nadzieję, że zawartość w pełni ten mankament wynagrodzi. Uwielbiam wszelkie niewyjaśnione historie, a zagadki religijne są jednych z tematów po które sięgam z ogromnym entuzjazmem. Oczekuje kawałka porządnej wiedzy bez pitolenia o tym, co już wiem.


Przez burze ognia
 Przez burze ognia - Veronica Rossi

Kolejna książka, którą planuje przeczytać od dawna. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że to będzie coś w moim guście i nie zawiodę się na tej lekturze.


Sztuka przyciągania ludzi
Sztuka przyciągania ludzi - Miłosz Karbowski

Taki sobie poradnik o budowaniu relacji i związkach międzyludzkich. Fachowa, praktyczna wiedza z zakresu bliskiego mojemu sercu. Mam nadzieję, że kogoś ciekawego przyciągnę po lekturze :)


Czy bogowie byli na Ziemi?

Czy bogowie byli na Ziemi? W krzyżowym ogniu pytań - Erich von Daniken

Daniken, czyli zajebistość nad zajebistościami. Mój ulubiony odkrywca - skandalista i jego niesamowite opowieści. Posiadam wiele książek tego autora, ale zbyt mało z nich do tej pory przeczytałam. Chce więcej!

Pozaświatowcy

 Pozaświatowcy: Świat bez bohaterów - Barandon Mull

Nowiusieńki egzemplarz powieści Brandona Mulla leży sobie właśnie w zasięgu mojego wzroku i błyszczy.  Kusi niesamowicie i już sam tytuł jest dziwnie przyciągający.

Jak podobają wam się moje zaplanowane czytadła? Co czytaliście, co z tego spisu polecacie, a co uznaliście za słabe?

17 komentarzy:

  1. Z tego wpisu czytałam tylko "Przez burze ognia". Polecam, świetna książka i już nie mogę doczekać się jej kontynuacji. W planach mam "Życie Pi" i "Pozaświatowców", a po Twoim opisie zainteresowała mnie "Czy bogowie byli na Ziemi? W krzyżowym ogniu pytań", więc postaram się ją kiedyś przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej listy też bardzo chcę Życie Pi i kod Biblii, oczywiście pozostałymi też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przez burze ognia" posiadam, niedługo się za nią zabieram. Z tych tu pozycji zainteresowałam się jeszcze tylko "Życiem Pi".

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam "życie Pi' film był świetny to książka powinna być jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zycie Pi" i ja chętnie bym przeczytała. Film zrobił na mnie średnie wrażenie, ale mimo to chcę poznać książkę, mam wrażenie, że jest ciut lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Życie Pi" i zdecydowanie polecam. Sięgnę na pewno po cykl Pozaświatowcy Brandona Mulla. Właśnie czytam piątą część Baśnioboru tego autora - doskonała seria:)

    kultur-alnie

    OdpowiedzUsuń
  7. @Justyna no właśnie ten Baśniobor to mi się gdzieś w oczy rzucił i ponoć to bardzo udany utwór.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zycie Pi" jest przepiekne i lepsze od filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow pierwszy raz spotykam się na blogu z pozycją Danikena! Mam wszystkie jego książki, a pozycja "Wspomnienia z przyszłości" zmienila mój światopogląd. Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego zestawienia czytałam tylko "Życie Pi" i bardzo Ci je polecam. Moim zdaniem książka jest dużo lepsza od filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat powieści "Córki Nipponu nie płaczą". Zastanawiałam się nad tą lekturą, ale trafiałam raczej na słabe recenzje i ostatecznie jeszcze nie sięgnęłam po tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  12. @awiola też jestem zdziwiona, że masz wszystkie :) Te Wspomnienia z przyszłości, nie pamiętam, czy czytałam, możliwe, że tak, ale nawet jeśli to nie pamiętam i sięgnę po tą książkę jeszcze raz.

    Fajnie słyszeć, że ktoś podziela książkowe fascynacje tym autorem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już dwie części "Pozaświatowców" i teraz niecierpliwie czekam na ostatni tom trylogii. Świetna historia, polecam!
    Chętnie przeczytałabym "Przez burze ognia" :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Po obejrzeniu filmu "Życie Pi" również napaliłam się na książkę i udało mi się ją zakupić w Biedronce za atrakcyjne 25 zł ;) Póki co czeka na półce na swoją kolei. Czytanie wstrzymane z powodu sesji i obrony :( A tyle pozycji na mnie ciekawych czeka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chodzi o okładki to mam zupełnie inny gust :)

    Życie Pi - oglądałam film, podobał mi się :)

    Kod Biblii przyciąga samym tytułem :) ciekawe, ciekawe jaka będzie zawartość

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym przeczytać "Życie Pi" :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger