niedziela, 15 września 2013

Wyniki konkursu i ostre tłumaczenie

Witam wszystkich po długiej nieobecności. Aż wstyd się przyznać, ale zaniedbałam bloga przez dobre półtora miesiąca. Wyniki konkursu, które miały pojawić się już dawno, dawno temu doczekały się publikacji dopiero dzisiaj. Tak więc żeby nie przedłużać jeszcze bardziej, informuje iż zwycięzcami konkursu są:  Bacha85 do której wędruje książka "Gdzie diabeł mówi dobranoc" i Sebastian, który otrzymuje powieść "Widmo". Z laureatami skontaktuje się w najbliższym czasie, a teraz kilka słów na temat mojej długiej nieobecności.

Tłumaczyć się powinnam gęsto, wiem, ale niestety tak jakoś wszystko mi się ostatnio układa, że choćby chciała znaleźć czas, to za cholerę nie mogę. Prac, remont, sprawy osobiste - to właśnie pochłaniało mnie bez reszty. Czasu na czytanie książek nie miałam w ogóle, tak więc i recenzji żadnej zrobić się nie dało, bo jak wiadomo, z pustego to nawet Salomon nie naleje :) W każdym bądź razie obiecuje ogarnąć jakoś swój "niedoczas" i powrócić do regularnego publikowania.

Pozdrawiam was serdecznie, życząc 28, a choćby nawet 25 godzin doby, bo te 24 to jakoś ciągle jest dla mnie za mało.

Kinga


6 komentarzy:

  1. O :) Dziękuję bardzo :D

    Szczerze mówiąc, zupełnie zapomniałam o tym konkursie a tu taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami tak bywa. mam nadzieję, że niebawem do nas wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Czekam na @. Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal czekam na maila. Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!

    Też narzekam na brak czasu, tzn czas jest, ale czas z dzieckiem może być fajny tylko dla tego dziecka, matka zawsze albo się bawi, albo sprząta, albo gotuje, albo pierze... Chociaż parę stron przy córce obrabiam, ale ciężko :D Teraz mam l4 z racji małej i tak siedzimy, ja z tęsknotą oglądam złotą jesień, ona bajki :) Czekam już na pracę:D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger