czwartek, 27 czerwca 2013

Liebster Blog Award i wyniki konkursu

Kilka dni temu zostałam nominowana przez Julię z bloga In corner with book do Liebster Blog Award. Na początku nie wiedziałam w ogóle o co w tym wszystkim chodzi, ale sprawa bardzo szybko się wyjaśniła.
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Liebster Blog Award

1. Najlepsza książka jaką  kiedykolwiek przeczytałaś to?
Z pewnością Hobbit Tolkiena. To od tej książki zaczęła się cała moja przygoda z czytelnictwem i pisaniem. Jakoś szczególnie ta książka zapadła mi w pamięć i może nie dlatego, że uważam ją za najlepszą, tylko zwyczajnie mam do niej ogromny sentyment.
2. Który przedmiot w szkole najbardziej lubiłaś a który najmniej?
Nienawidziłam matematyki, mam umysł humanistyczny i wszystko, co związane z liczbami omijam szerokim łukiem. Lubiłam natomiast biologię, pisałam z niej maturę i mogę uznać, że to był mój ulubiony przedmiot.
3. Czy masz przyjaciela, ale takiego z prawdziwego zdarzenia, takiego od serca?
Z przyjaciółmi bywa różnie, czasami w ciągu życia się zmieniają, ale mogę powiedzieć, że tak są tacy ludzie...
4. Gdzie chciałabyś kiedyś pojechać?
Marzę o wycieczce do Egiptu i zwiedzeniu Doliny Królów.
5. Jakie 3 cechy najbardziej Cię denerwują u innych ludzi?
Rozwiązłość, nieszczerość, pozerstwo.
6. Jakie są Twoje zalety/umiejętności (wymień co najmniej 5)?
- dobre oko w strzelaniu
- ładne oczy
- cięty język
- umiejętność słuchania
- umiejętność manipulowania energiami
7. Gdybyś wygrała 1000000 zł co byś z nimi zrobiła?
Najpierw upiłabym się ze znajomymi do nieprzytomności i zabalowała na jakiejś tropikalnej wyspie, a jeśli coś by zostało, to zastanawiałabym się co zrobić z resztą, po wyleczeniu kaca :))
8. Jakie książki najchętniej czytasz?
Ezoteryczne, poradniki, biografie i horrory.
9. Z jakich powodów zdecydowałaś się założyć bloga?
Lubię czytać, pomyślałam więc, że jeśli moje doświadczenia z książkami będą w stanie pomóc komuś w dokonaniu wyboru lub naprowadzić na pozycję warte uwagi, to jest sens, żeby swój własny kawałek sieci posiadać. Zresztą nigdy się nad tym jakoś szczególnie nie zastanawiałam.
10. Twoje największe lęki to...?
Powiedzmy, że wszelakie żaby, robale itp.
11. Twoi ulubieni aktorzy to...?
Ciężko stwierdzić,bardzo podoba mi się aktor, który gra przystojniaka w komedii "Kocha, lubi, szanuje". Jeśli chodzi o aktorkę nic nie przychodzi mi w tej chwili do głowy.

Do zabawy nominuję następujące blogi:
 
http://booksloovers13xd.blogspot.com/
http://czytajmyksiazki.blogspot.com/
http://czytelniaa.blogspot.com/
http://nieczytam.blogspot.com/
http://ksiazki-legera.blogspot.com/
http://kinga42.blogspot.com/
http://mipropiabiblioteca.blogspot.com/
http://ksiazki-sardegny.blogspot.com/
http://book-and-cooking.blogspot.com/
http://alone-with-books.blogspot.com/
http://zaczarowane-strony.blogspot.com/

Oto pytania dla nominowanych blogów:
1. Gdybyś miał/a zrobić coś szalonego przed śmiercią, co by to było?
2. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałeś/aś?
3. Wymień 3 osoby które według Ciebie są wzorem do naśladowania?
4. Kiedy czytam książkę to.... (dokończ zdanie).
5. Mój blog jest dla mnie... (dokończ zdanie).
6. Jak brzmiała Twoja szkolna ksywa?
7. Gdybyś mógł zaplanować następne 10 lat swojego życia jakby one wyglądały?
8. Co robiłbyś/robiłabyś gdyby nie wynaleziono internetu?
9. Czy oprócz czytania książek masz jakieś inne hobby?
10. Jestem... (opisz siebie w dwóch zdaniach).
11. Co sądzisz o zabawie Liebster Blog Award?

Zapraszam do zabawy nominowane przeze mnie blogi, a osobom, które wzięły udział w moim konkursie ogłaszam, że zwycięzcą została: Marcela Pomper

Marcelo skontaktuje się z Tobą e-mailowo i za jakiś czas w Twoje ręce powędrują dwie książki, które można było wygrać w moim konkursie.


12 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że to oko do strzelania mnie zaciekawiło. chodzisz na strzelnicę, czy grywasz w coś na tv?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zabawa króluje na blogach. Ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytac w końcu "Hobbita". Zaciekawiła mnie też Twoja umiejętność manipulowania energiami. Uchylisz rąbka tajemnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za nominację, jest mi bardzo miło z tego powodu. :) Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, pozwolisz, że tutaj odpowiem ;)

    1. Gdybyś miał/a zrobić coś szalonego przed śmiercią, co by to było?
    Hmm, chyba powiedzenie wszystkim, co o nich naprawdę myślę ;D

    2. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałeś/aś?
    Było kilka, ale te tytuły wyrzucam z pamięci...

    3. Wymień 3 osoby które według Ciebie są wzorem do naśladowania?
    Mój instruktor, znajomi, przyjaciele.

    4. Kiedy czytam książkę to.... (dokończ zdanie).
    znajduję się w innym świecie i nic nie jest dla mnie ważne.

    5. Mój blog jest dla mnie... (dokończ zdanie).
    sposobem na życie.

    6. Jak brzmiała Twoja szkolna ksywa?
    Sistars.

    7. Gdybyś mógł zaplanować następne 10 lat swojego życia jakby one wyglądały?
    Oj, marzy mi się własny interes, więc pewnie to ;)

    8. Co robiłbyś/robiłabyś gdyby nie wynaleziono internetu?
    Czytałabym książki i gotowała ;)

    9. Czy oprócz czytania książek masz jakieś inne hobby?
    Gotowanie książek, jazda samochodem i zwiedzanie innych miast.

    10. Jestem... (opisz siebie w dwóch zdaniach).
    dziewczyną, jakich wiele, która ma swoje odchyły i żyje w swom świecie ;)

    11. Co sądzisz o zabawie Liebster Blog Award?
    Fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje, ale pozwolisz, że nie wezmę udziału. Pozdrawiam i życzę innym świetnej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację, ale raczej nie wezmę udziału z zabawie - mam nadzieję, że się nie obrazisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że się nie obrażam, to dobrowolna zabawa, kto chce ten bierze udział, kto nie chce - nie musi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację, aczkolwiek brałam już w podobnej zabawie udział dwukrotnie, więc tym razem sobie odpuszczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie. Moje odpowiedzi można znaleźć pod linkiem:
    http://zaczarowane-strony.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-2.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również zainteresowało "celne oko"
    Brr...matematyki nie znoszę.
    Ciekawe odpowiedzi, które choć troszkę pozwoliły nam poznać Twoją osobę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie wiedziałam że mi się poszczęści :)
    Też ostatnio odpowiadałam na pytania z tej zabawy :) I uważam to za ciekawą formę poznania przez czytelników osoby blogującej ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger