czwartek, 14 listopada 2013

Te książki muszę przeczytać do końca 2013 roku!

Zastanawiałam się ostatnio jakie jest moje książkowe must have na ten rok i z tej okazji wybrałam kilka pozycji. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować plan i wszystkie z tych książek zostaną przeczytane do końca tego roku.

Dajcie znać czy je czytaliście i jak wam się podobały. To z pewnością ułatwi mi ułożenie chronologicznej listy i tym samym zdecydowanie, co chce przeczytać w pierwszej kolejności.

Zaczynamy w kolejności przypadkowej.


Anioły i demony

Anioły i Demony Dana Browna - tej książki chyba nie trzema nikomu przedstawiać, niemniej jednak ja jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Kod Leonarda da Vinci tak mi się podobał, że postanowiłam zapoznać się z pozostałymi utworami  pana Browna i wybór padł na Anioły i Demony

To

To Stephen King - opinie głoszą, że książka jest fenomenalna. Kinga lubię (mam z nim coś wspólnego, jego nazwisko, to prawie moje imię) :) Dawno już tego pana nie czytałam i warto przypomnieć sobie jego styl. "To" będę czytać.

Sztuczki umysłu

Sztuczki umysłu Darren Brown - to samo nazwisko po raz drugi w zestawieniu, czyli mam dwóch Brownów. Sztuczki umysłu właściwie już zaczęłam czytać i  uchylając rąbka tajemnicy, nie zachwycają mnie tak więc dodaje je jako must have, aby mieć motywację, by książkę doczytać do końca.

Czas na zmiany

Czas na zmiany Łukasza Milewskiego - czyli trochę motywacyjnie, bo ja motywację bardzo lubię :) Tą książkę przeczytać w postaci e-booka. dużo czasu nad nią nie spędzę, bo wiem już, że nie jest jakaś obszerna objętościowo.

Mogłabym dodać do zestawienia jeszcze inne pozycje, ale po co stawiać poprzeczkę zbyt wysoko, jeśli ma się świadomość ograniczonego czasu. Obym dała radę tylko to przeczytać, ale znając życie coś się jeszcze w między czasie nawinie.

Czytaliście? Oceńcie!

8 komentarzy:

  1. Browna też bym chciała w końcu przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "To" Kinga. Lektura godna spędzenia kilku godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awiola ja Tobie ufam i "To" idzie na pierwszy ogień :)

      Usuń
  3. Czytałam "Anioły i demony" i mnie się ta książka podobała, podobnie jak "Kod Leonarda da Vinci". Nie lubię "Cyfrowej twierdzy" i "Zaginionego symbolu" (za dużo nieprawdopodobnych zbiegów okoliczności).

    OdpowiedzUsuń
  4. "Anioły i demony" - czytałam i podobało mi się. Generalnie lubię Browna, po prostu :) "To" Kinga czytaj, ja mam na półce i czeka na lepsze czasy (czyt. "więcej czasu"), ale zmobilizuję się na pewno, bo King... z nim mam wspólne nazwisko, a mój dziadek miał wspólne i nazwisko, i imię, więc... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Kinga. Dana Browna również czytałam i miło wspominam. Życzę miłej lektury. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam z Twojej listy "Anioły i demony" i mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger