sobota, 30 sierpnia 2014

Książkowe kadry (1) | Demotywatory

Standardowo blog o książkach zawierać powinien recenzje i newsy, jednak pójście szablonową drogą nigdy mnie nie pociągało. Postanowiłam ubrać książki w obrazy i tak powstała seria "Książkowe kadry", czyli książki w obrazach.

Dzisiaj najlepsze zdobycze z Demotywatorów, jedne śmieszne, inne dające do myślenia.


Książkowa projekcja


Lubimy tych, którzy czytają te same książki co my.


Utożsamiamy się z bohaterami książek.


Książka, czyli inny świat


Ja też nie rozumiem jak można nie czytać...


Książki jak uzależnienie



Najlepsze książki kończą się nad ranem.


Miał rację, to nie tylko książka...


Książki w domu


Tyle dobrego z czytania książek


Z którym z haseł utożsamiacie się najbardziej?

3 komentarze:

  1. Chyba z hasłem, że jestem aspołeczna. Poza tym są naprawdę świetne. Uśmiałam się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. @awiola w takim razie nie jesteś z tym sama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z przedostatnim.
    Kogokolwiek odwiedzam szukam u niego książek, gdy ich nie znajduję to się czuję zawiedziona i tak tak jakby właśnie słońce zaszło.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger