czwartek, 28 czerwca 2018

Jak zapełnić salę koncertową?


Na organizatorze koncertu, czy też innego wydarzenia muzycznego, ciąży obowiązek przyciągnięcia publiki, by ta zechciała tłumnie przybyć na występ promowanych artystów. Gdy mamy do czynienia ze znanymi i lubianymi muzykami, sprawa jest prosta. Co jednak zrobić, gdy sprawa wygląda inaczej?

Oczywiście dobrzy artyści zawsze się obronią. Czasem jednak zdarza się tak, że dotarcie do chętnych na koncert jest utrudnione. Może być to związane z dość wysoką ceną wejściówek lub miejscem, do którego trudno dotrzeć. Jeśli nie mamy możliwości zmiany ani pierwszej, ani drugiej kwestii, musimy zadbać o właściwą promocję.

Działania marketingowe w dużej mierze są decydujące w przypadku tego typu wydarzeń. Musimy zadbać o to, aby dowiedziało się o nim możliwie jak najwięcej osób. Do tego należy dodać również pewną zachętę, w postaci na przykład miłego dla oka plakatu czy też dodatkowych atrakcji. Co jednak najważniejsze, sprawna promocja koniecznie musi zostać połączona z przemyślaną sprzedażą i dystrybucją biletów.

Rozwiązania internetowe

Nie da się ukryć, że to właśnie sieć jest najlepszym miejscem do tego, by zainteresować biletami potencjalnych odbiorców. Nie zawsze mają oni bowiem możliwość przybycia do stacjonarnej kasy biletowej, by w niej kupić wejściówkę. W Internecie mamy największą szansę sprzedać sporą ich liczbę.

Oczywiście otwartym pozostaje pytanie, jak to zrobić. Najatrakcyjniejszą odpowiedzią na tak postawione pytanie wydają się być tak zwane bileterie internetowe. Są to specjalne serwisy, które zajmują się sprzedażą i dystrybucją biletów na różne wydarzenia – muzyczne, sportowe, kulturalne etc.
Spośród nich polecić można przede wszystkim serwis https://ticketclub.pl, który cieszy się dobrą renomą na rynku. Jest on korzystny zarówno dla klientów, jak i organizatorów koncertów. Co zyskujemy, decydując się na taką współpracę? Przede wszystkim pewność, że sprzedażą biletów zajmą się profesjonaliści, którzy znają się na swojej pracy. Potencjalni zainteresowani dzięki temu będą mogli szybko i łatwo nabyć interesujące ich wejściówki.

Co ważne, obowiązek zorganizowania systemu sprzedażowego i dystrybucyjnego zostaje przeniesiony na firmę zewnętrzną. Wszystko to sprawia, że takie rozwiązanie wydaje się być bardzo korzystne, pozwoli również zwiększyć zainteresowanie organizowaną przez nas imprezą.

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem akustyka danego pomieszczenia jest najważniejsza. Niezależnie od tego, czy poszukujemy sali koncertowej, czy konferencyjnej trzeba w pierwszej kolejności upewnić się, że dane pomieszczenie spełnia swoją podstawową funkcję. Jeśli organizujesz tego typu przedsięwzięcie, to polecam zwrócić uwagę zwłaszcza na hotele konferencyjne.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger