sobota, 25 stycznia 2014

Recenzje roku 2013

Za oknem prawdziwa zima, mrozi, pada a o wiośnie możemy tylko pomarzyć. Pierwszy miesiąc roku 2014 dobiega końca, czas więc na podsumowanie recenzji z roku 2013. Co prawda nie było tego dużo, wszak nie wszystkie przeczytane przeze mnie książki pojawiły się na blogu, ale biorąc pod uwagę stan obecnego czytelnictwa w naszym kraju, to chyba nie wypadłam aż tak najgorzej :)

Książki 2013


Zapraszam na podsumowanie w kolejności chronologicznej:

1. Ręka mistrza - Stephen King
2. Amok - Krystian Bala
3. W jego dłoniach - Marthe Blau
4. Bezsenni - Graham Masterton
5. Wstrząsające wyznania Kathy - Kathy O'Beirne
6. Kalkwerk - Thomas Bernhard
7. Rozmowy bez retuszu - Artur Barciś, Marzanna Graf
8. Magia wiary - Joseph Murphy
9. Przyciągnij miłość - Agnieszka Przybysz
10. Będę pisarzem - Dorothea Brande
11. 50 twarzy Greya - E.L James
12. Blogi od A do... sławy i pieniędzy - A. McLeod
13. Święte znaki Egiptu - Karol Myśliwiec
14. Księga magii i zaklęć - Alan Abyss
15. Gwiazd naszych wina - John Green
16. Uwikłana - Liz Carlyle
17. Zauroczenie - Aleksander Sowa
18. Praktyczny kurs szybkiego czytania - Marcin Matuszewski
19. W ofierze Molochowi - Asa Larsson
20. Sekret - Rhonda Byrne
21. Trzy twarze Ewy - Barbara Freethy
22. Życie Pi - Yann Martel
23. Rozmowy z Bogiem - Neale Donald Walsch
24. Kod Biblii - Michael Drosnin
25. W krzywym zwierciadle - Maciej Stuhr
26. Uzdrowienie przez wizualizację - Epstein Gerald
27. Ucieczka od zmarszczek - Ewa Fraser
28. Zero ograniczeń - Joe Vitale

Podsumowanie mówi samo za siebie, w tym roku zrecenzowałam na blogu 28 książek. Czy to dużo? Z pewnością nie, gdy zaglądam na inne książkowe blogi, to widzę na nich po kilkanaście pozycji przeczytanych w ciągu miesiąca! Jak dla mnie to zawrotna ilość, musiałabym tylko siedzieć i czytać, niestety czas mam ograniczony. Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej - sama za siebie trzymam kciuki.

Na koniec jeszcze chciałam was poinformować, że w bocznym pasku mojego bloga pojawił się komunikator, na którym można porozmawiać ze mną online lub wyrazić opinię na temat bloga. Póki co zamieszczam go testowo tak więc zapraszam do skorzystania.

Dajcie znać, które z tych książek czytaliście i czy wam się podobały.

Pozdrawiam was życząc zaczytanego roku 2014. 


2 komentarze:

  1. Od dawna chciałam przeczytać "Amok" Bali. Nie przejmuj się małą ilością książek, ważne by czytanie sprawiało przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awiola ciekawa jestem, czy przypadłaby Ci ta książka do gustu...

      Usuń

Podziel się swoją opinią dotyczącą wpisu.

Copyright © Literutopia , Blogger